Доцільність реалізації цього проекту

“Що таке проект високошвидкісних магістралей (ВШМ) і в Україні”
Сьогодні ми продовжимо чергову щотижневу публікацію на тему ВШМ і, поступово розкриваючи деталі питання “що таке ВШМ”, постараємося коротко відповісти на питання про джерело фінансування проекту.
Забігаючи наперед, ми повинні уточнити одну важливу деталь, українська ВШМ буде спроектована і побудована як вантажопасажирська і відповідно її окупність буде на порядок вище ніж стандартна (пасажирська) ВСМ. Нові технології дозволять перевозити вантажі з високою доданою вартістю, на швидкостях до 320 км / год з Китаю в ЄС за 3-4 доби. Погодьтеся, буде чим пишатися народу України.
Або ось інша цікава деталь. Уявіть на хвилинку принадність нашого національного проекту. Ми мчимо в високошвидкісному поїзді, зробленому в Україні, наприклад на КВБЗ спільно з CRRC, при швидкості 360 км / год з Києва, через Варшаву, Берлін і Париж на вихідні в Мадрид. Прекрасне подорож з Києва до Мадрида відбувається протягом одного світлового дня.
Хтось скаже фантастика, аж ніяк, це цілком може стати реальністю. А поки до місця буде сказано, що вже в четвертій африканській країні, успішно будуються такі магістралі. Пора б і нам підтягнутися.
Тепер щодо інвестицій. Не розкриваючи будь-яких комерційних таємниць, відзначимо, що в питанні залучення інвестицій в глобальні інфраструктурні проекти розвитку, перш за все грає роль не сума запитуваних інвестицій, а гарантії держави на “спокійну роботу” залучених в країну інвестиції. У цьому питанні у нас поки прогалину.
Другим важливим моментом для будь-якого проекту, є термін окупності. У нашому випадку, термін окупності проекту ВШМ буде становити не більше 14 років. І це при життєвому циклі до 150 років. Погодьтеся, непогано.
При цьому важливо відзначити, що тільки за перше півріччя 2018 року інтерес до концепції проекту української ВШМ є не тільки з боку великих міжнародних корпорацій, а й проявлена ​​зацікавленість від певних фінансових установ Китаю, Швейцарії, США.
Безумовно необхідно більш активно просувати економічні інтереси України далеко за її межами, а поки в доповненні варто відзначити, що українську Асоціацію ВШМ запросили в м Сяминь КНР на ярмарок інвестицій CIFIT-2018, де буде більше 3000 інвесторів з 60 країн світу. І це вже не перша пропозиція, де українська ініціатива, цілком може принести користь як Україні, так і країнам потенційним партнерам за цим міжнародним проектом.
Можливо і для України настав час не тільки обурюватися будівництвом великих проектів наприклад “Турецький потік” або “Північний потік-2”, а й навчитися самостійно генерувати міжнародні інфраструктурні проекти розвитку, спрямовані на відновлення власної економіки. Прийшла пора Уряду приймати відповідальні рішення.
А ви як думаєте?

Категорії: ВШМ